WordPressi seadistamine

Kas kasutate wordpressi platvormi? Soovite, et näeksite Google Analyticsis, mida inimesed täpsemalt teie lehel teevad? Kui olete e-pood, siis võiksite näha, mitu inimest vaatas tooteid, mitu inimest lisas tooteid ostukorvi, mitu inimest täitis andmestiku ja mitu inimest (koos summadega) teilt tellis ja kust nad teile tulid? Kui olete ettevõte, kelle konversiooniks on päring, siis kindlasti tahaksite teada, millisest kanalist tulid teile need inimesed, kes helistasid, kirjutasid e-kirja ja saatsid päringu? Tellige WordPressi seadistamine meie käest! 

KÜSIN LISAINFOT VAATAN LÄHEMALT
Google Analytics seadistamine
Facebook pixli seadistamine
Google Tag Manageri seadistamine
Google Ads konto seadistamine
Wordpressi seadistamine
Facebook meta digiturundus

WordPressi seadistamine

Kui te kasutate WordPressi ja soovite, et teil oleks ülevaade, mida kliendid lehel teevad? Teostame täieliku seadistamise kontode vahel. Selleks, et turundustegevust kvaliteetsemaks muuta on vaja teada täpselt, mida inimesed kodulehel teevad. Kui teie koduleht toob teile päringuid, kõnesid ja e-maile, siis on vaja teada, kust need inimesed tulid ja kuidas nad teid leidsid. Eriti kui tehakse tasulist turundust, siis on vaja täpselt teada, mida inimesed lehel teevad ja millisest kanalist tulevad päringud. Need kellel on WordPress / woocommerce e-pood, siis meie seadistamine sisaldab kogu teekonna jälgimist. Alustades toodete vaatamisest kuni ostuni välja.

WordPressi seadistamine, mida me teostame annab teile 100% info, mida kliendid kodulehel teevad.

Mida täpsemalt wordpressi seadistamine sisaldab?

Google Analyticsi seadistamine

Facebook Pixel + CAPI

Google Ads

TikTok manager

WordPressi seadistamine sisaldab automaatselt neid olulisi jälgimisi.

Kodulehel tehtavad klikid

Videote jälgimine. Kas inimene vaatab ja kui palju vaatab kodulehel videoid.

Päringuvormi ja kontaktivormi saatmised

Kodulehe otsingu kasutamine

Allalaadimiste jälgimine

Uue kasutaja loomine

Telefoni helistamised

E-maili saatmised

Lisaks nendele jälgimistele saame teha ka custom evente

Kui teil on e-pood ja kasutate woocommerce integratsiooni, siis seadistame sisaldab veel lisaks neid:

Facebook Pixel dynamic ads

Facebook conversion API

Google Ads dynamic remarketing

E-poe puhul loome igast sammust eraldi jälgimised, kuidas kasutajad teie e-poodi tarbivad.

Kasutajad tooteid vaatamas

Kasutajad tooteid ostukorvi lisamas

Kassas andmete täitmine

Ostu kinnitus

Teie wordpressi seadistamisega see sama info saadetakse Facebooki, Google Adsi ja TikTok manageri.

WordPressi seadistamised sisaldavad

Google Analyticsi lisamine

Google Analyticsi lisamine

Kui koduleht on alles uus, siis seadistamine sisaldab Google Analyticsi konto loomist ja õigesti lisamist kodulehele. 

Google Analytics - Eventide loomine

Google Analyticsi eventide loomine

Google Analyticsis eventide loomine. See tähendab seda, et iga olulisem liigutus ja nupule vajutus wordpressis seadistatakse. Eventideks saab teha näiteks: e-maili klikk, päringuvormi saatmine, telefoni helistamine, toote ostukorvi lisamine, toote otsimine jne. Lisaks on võimalik jälgida, mitu % videost on lehel vaadatud, kes kui palju on blogi lugenud jne. Läbi eventide oskame väga täpselt kaardistada, mida inimesed täpsemalt kodulehel teevad. 

Google Analytics - Goalide loomine

Google Analyticsi goalide loomine

Kõige olulisemad evendid teeme ka goalideks. Üldjuhul tuleks joonistada goalidest müügitoru. E-poe puhul oleks see nii: inimene tuleb kodulehele, vaatas kategooriat, vaatas toodet, lisas toote ostukorvi, läks kassasse, täitis andmed, läks maksma ja viimane on maksekinnitus koos summaga. 

Konto linkimine

Konto linkimine

Väga oluline on see, et Google Analytics oleks lingitud reklaamikontodega. Seadistamine sisaldab Google Analyticsi linkimist Google Adsi, Google Search Console, Google My Business jm kontodega. 

Facebooki Pixli lisamine

Facebooki Pixli lsiamine

Facebook Pixli õigesti lisamine kodulehele. Kõik eventid viiakse Facebook Business Manageri pixli alla. 

Facebook Conversion API (CAPI)

Facebook Conversion API

Üha enam tekib probleeme sellest, et paljud seadmed ei käivita kodulehe pixlit. Mis tähendab seda, et tuleks edasi liikuda API põhise andmete liigutamisega, sest see tagab andmete edastamise serverisse ja sealt edasi Facebooki. Facebook suudab täna CAPI ja pixli abil väga täpselt tulemused kokku viia. 

Custom Conversions

Custom Conversions

Lisaks eventidele, mille viime üle Facebook Business Manageri loome vajadusel ka Custom Conversionid. 

Facebooki - Domain Verify

Facebooki Domain Verify

Facebooki Domain Verify seadistamine tähendab seda, et anname Facebookile teada, et just see fännileht käib kokku kinnitatud kodulehega. 

Google Ads Tag

Google Ads Tag

Lisame kodulehele Google Ads tagi, mis viib kokku kodulehe ja reklaamikonto. 

Google Ads Conversion

Google Ads Conversion

Lisame kodulehele Google Ads Conversion trackeri, läbi mille anname Google Ads kontole teada, kui meil on konversioon tekkinud. Seda selleks, et Google oskaks ja saaks üldse tulemusi tuua. 

Google Ads linkimine

Google Ads linkimine

Google Ads linkimine on oluline reklaami kvaliteedi tagamiseks, aga väga oluline on ka see, et info jookseks Google Analyticsi Google Ads sektori alla. Nii on lihtsam ülevaadet hoida ja kui Google reklaame teeb teile koostööpartner, saab Google Analyticsist ise tulemusi jälgida. Tellige wordpressi seadistamine

TikTok pixli lisamine

TikToki pixli lisamine

TikToki pixli lisamine kodulehele. TikToki konto ja manageri ühendamine. 

TikTok manageri eventide loomine

TikTok manageri eventide loomine

TikToki eventide loomine ja saatmine need TikTok Manageri. Sarnane ülesehitus nagu Facebookis. 

Kogu info saatmine TikTokist Google Analyticsisse

Google Analytics – TikTok

Selleks, et TikTok teaks, kuidas reklaam toimib on vaja saata kogu info Google Analyticsist või kodukehelt TikToki tagasi. Ülesehitus ja loogika on sama nagu Facebook Manageril. Selleks, et TikTok oskaks reklaamikvaliteeti parandada on vaja teada, mida inimesed lehel teevad. 

WordPressi seadistamise hinnakiri

Kodulehe analüüs 

Kodulehe audit. Lisaks anname tagasisidet reklaamikontode seadistamiste kohta.

  • Kodulehe SEO audit
  • Kiiruse audit
  • Reklaamikontode analüüs
  • Kodulehe tervis

60 € / tund

Tellin

Täielik seadistamine

Google Analyticsi, Facebook Manager ja Google Ads täielik seadistamine. 

  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Facebook Manager
  • Kontode linkimine
  • tegemist on täislahendusega

310 € / koduleht

Tellin

Dynamic feed

E-poe toodete või kodulehe sisu automaatne saatmine XML kujul. 

  • Facebook Dynamic
  • Google Ads Dynamic
  • Dynamic remarketing
  • XML sisu edasi saatmine

210 € / koduleht

Tellin

Kui teil on küsimusi wordpressi seadistamise kohta või soovite kindlale tööle pakkumist, kirjutage meile all oleva päringuvormi abil. 

Google ametlik partner
Target Media

Target Media on ametlik Google partner! 

Google Partneri kohustus on õigesti kontosid hallata ning järjepidevalt tulemusi kasvatada. Teostame kontode analüüsi ja anname soovitusi strateegiate ehitamisel.

Target Media

Oleme spetsialiseerunud tehnilisele digiturundusele. Target Media on Google ja Databoxi ametlik partner. 

Telli ettevõttele seadistamine!

    Meid on usaldanud üle 80+ ettevõtte!

    Postimehe logo
    Creditinfo logo
    Deluxi logo
    Ideaal kosmeetika logo
    Pafi logo
    Tasku logo
    Ruduse logo
    Eurostauto logo
    Domuse logo
    Hausersi logo
    Magaziin logo
    Numeri logo
    Tulikivi logo
    Rehpoli logo
    Rave mööbli logo
    Ideaal kosmeetika logo
    Kaamose logo
    Tamrexi logo
    Goworkabit logo
    assa logo
    Aco logo
    Miterassa logo
    Every Pay logo