Tänapäeval on äri tegemise teinud väga palju lihtsamaks see, et meil on võimalik vaadata analüütikat, saada sellest tagasisidet ja teha otsuseid. Väga paljud ettevõtted ei kasuta seda võimalust ära. Pakume enda klientidele alati analüütika teenust tasuta!

Google Analytics

Kõige levinum tööriist kodulehe analüütika tegemiseks on Google Analytics. Selleks, et me saaksime seal üldse teha järeldusi peab olema see seadistatud õigesti. Kuna tegemist on tasuta tarkvaraga, siis on vaja paljud parameetrid üle seadistada. Ilma seadistusteta on info väär ning ei soovitaks selle najal otsuseid langetada.

Tag Manager

Selleks, et teha kõrgel tasemel kampaaniaid on vaja näha väga detailset pilti. Kes käib lehel, kui kaua ta seal on, mida ta klikib, mida ta vaatab ja kui väärtuslik just see kontakt meile on? Tag Manager on üks tööriist, mille me enda klientidel alati ära seadistame. Ilma selleta on raske kampaanias edulugu luua.

Strateegia

Analüütika annab meile võimaluse näha neid kanaleid, mis toovad meile kõige väärtuslikumat kasutajat. Selleks, et müügid/päringud hakkaksid tulema peame saama lehele võimalikult palju väärtuslikku kasutajat. Väärtuslik kasutaja on see, kes toob meile müügi/päringu. Lisaks kasutame seda infot ära, milliste käitumismustritega ja väärtustega on meile need kasutajad, kes toovad konversiooni. Tänu sellele saame sarnaseid ka teistest kanalitest otsida/leida.

Arhiveerimine

Analüütika suurimaks väärtuseks on see, kui saame minna ajas tagasi ning analüüsida seda, mis sellel ajal tehti ning millised olid tulemused. Selleks, et oleks võimalik üldse arhvieerida tuleb alati kasutada UTM-tage ja Google Analyticsis maha märkida kommentaarid. Analüütika ülesanne on info ja detailide kokku viimine ning endale selle selgeks tegemine, mida me ühe või teise infoga peaksime peale hakkama. Õigeid otsuseid teha tulevikku saab teha ainult oleviku kogemusest!

Aadress

Paadi tee 3-315, 
Haabneeme, Viimsi
Harjumaa, 74001

Helista meile

+372 5787 4143
+372 557 5227

Email

info@targetmedia.ee