Meie jaoks on ettevõtte kõige väärtuslikum vara andmed. Kas oled tüdinenud iga kampaania ajal nullist kontakti soojendamisest? Kas oled mõelnud, et kliendil võib olla küsimusi toote või teenuse kohta? Kas oled mõelnud, miks inimene käib lehel, aga ostu või kontakti ei võta?

Kogumine

Selleks, et andmetega oleks üldse võimalik mida teha, selleks tuleb koguda andmeid õigesti. Väga täpselt tuleb ära tunda, kellele, mida ja millal näidata või rääkida. Siinkohal võiks igal ettevõttel olla andmetest segmendid, millel erinevad väärtused.

Analüütika

Valdav enamus ettevõtteid kasutavad Google Analytic platvormi kodulehe analüüsiks. Kui paljud kastuavad sealt välja tulevat infot ära? Kui paljude Google Analyticsi lehed on õigesti seadistatud? Meie enda kogemuse juures võime öelda, et väga hästi seadistatud Google Analyticsi lehti on Eestis väga vähe.

Strateegia

Andmete kasutamisel üks viis on re-targeting. Kui tänast digimaailma vaadata, siis tekib küsimus, kas keegi seda re-targetingi üldse usub? Kindlasti efekt on olemas ja inimesele tuletab re-targeting meelde, et võiksid osta/tellida, aga pikas perspektiivis kasu on madal. Koduleht on müügimees. Kasutada tuleks strateegiat. Eriti need, kellel toote/teenuse hind kallis.

Lisamüük

Kohvikud ja restoranid kasutavad lisamüügi võimaluseks seda, et kui praad on söödud küsitakse, kas magustoitu soovite? Ainuüksi sellest lihtsast küsimusest tõstetakse müüginumbreid kordades. Miks me seda digikanalites ei tee? Miks me ei paku piisavalt teisi tooteid peale kliendile, kes meid usaldab?

Aadress

Paadi tee 3-315, 
Haabneeme, Viimsi
Harjumaa, 74001

Helista meile

+372 5787 4143
+372 557 5227

Email

info@targetmedia.ee