Meie jaoks on ettevõtte kõige väärtuslikum vara andmed. Kas oled tüdinenud iga kampaania ajal nullist kontakti soojendamisest? Kas oled mõelnud, et kliendil võib olla küsimusi toote või teenuse kohta? Kas oled mõelnud, miks inimene käib lehel, aga ostu või kontakti ei võta?

Kogumine

Selleks, et andmetega oleks üldse võimalik mida teha, tuleb koguda andmeid õigesti. Väga täpselt tuleb ära tunda, kellele, millal ja mida näidata või rääkida. Siinkohal võiks igal ettevõttel olla andmetest segmendid, millel erinevad väärtused.

Analüütika

Valdav enamus ettevõtteid kasutavad Google Analyticsi platvormi kodulehe analüüsiks. Kui paljud oskavad ära kasutada sealt välja tulevat infot? Kui paljudel on Google Analyticsi lehed õigesti seadistatud? Meie enda kogemuse juures võime väita, et Eestis on väga vähe hästi seadistatud Google Analyticsi lehti.

Strateegia

Andmete kasutamisel üks viis on re-targeting. Kui tänast digimaailma vaadata, siis tekib küsimus, kas keegi seda re-targetingi üldse usub? Kindlasti efekt on olemas ja inimesele tuletab re-targeting meelde, et võiksid osta/tellida, aga pikas perspektiivis kasu on madal. Koduleht on müügimees. Kasutada tuleks strateegiat. Eriti need, kellel toote/teenuse hind kallis.

Lisamüük

Kohvikud ja restoranid kasutavad lisamüügi võimaluseks seda, et peale prae söömist küsitakse, kas magustoitu soovite? Ainuüksi sellest lihtsast küsimusest tõstetakse kordades müüginumbreid. Miks me seda digikanalites ei tee? Miks me ei paku usaldavale kliendile piisavalt teisi tooteid peale?