Edukas turunduskampaania on tuhande aspekti kokkulangemine õigel ajahetkel ja õiges kohas. Meie teame, kuidas edulugu luua. Kampaania on investeering ja see peab tooma raha tagasi. Oleme erinevates Eesti suurimates meediamajades töötanud 14 aastat. Tänu sellele on meil ette näidata kogemus tuhandete kampaania õnnestumistest.

Sihtrühm

Et kampaania oleks edukas, peab see kõnetama õiget sihtrühma. Õige sihtrühma valimine ei käi vaid soo, vanuse ja geograafiliste näitajate alusel. Meie teame, kus kanalis on täpselt see õige kasutaja, keda Teie vajate. Sihtrühma saab kinnitada analüütika, mis omakorda saab põhineda ainult tulemustel. Mida täpsemalt on suunatud kampaania, seda paremad on tulemused.

Strateegia

Strateegia on eduka kampaania alus. Olgu selleks üks kanal või mitme kanali sünergia, strateegia paneb paika, kuidas hakkavad olema tulemused. Et strateegia oleks tugev, tuleks lisaks kõigele muule lähtuda ka psühholoogilistest tasanditest. Kellele, kus, millal ja millist reklaami näidata? Tuleb tunda erinevate kanalite iseloomusid. Strateegia hõlmab nii teksti kujunduse peal, järelteenindust jne jne.

Disain

Disain jaguneb täna suurel määral kahte leeri: on väga ilusad (kunstilised) reklaamid, mis tulemusi ei too ja väga robustsed reklaamid, mille rõhk on pandud ainult sõnumile. Meie arvates peab kujundus olema läbi mõeldud vastavalt sellele, kus kanalis ja kellele me seda näitame. Oleme teinud sadu a/b teste. Selle kogemuse abil saame soovitada, milline peaks olema kampaania disain ja sõnum.

Kuidas edasi?

Kampaania lõppemisel tuleks analüüsida ainult mõõdetavaid tulemusi. Määrata teadmised, mida järgmistesse kampaaniatesse edasi viia. Enamjaolt on kampaaniad aastast aastasse korduvad. Suurim viga, mida tehakse on see, kui sel aastal tõi kampaania OK tulemused, siis teeme järgmisel aastal samamoodi. Kahjuks tulemus on suure tõenäosusega selline, et sisse on investeeritud rohkem, kui välja võetud. Meie paneme iga tehtud kampaania tööle ka tuleviku kampaaniate heaks.