Turundusmõõdikute
seadistamine & nõustamine
Target Media pakub klientidele ja partneritele turundusmõõdikute seadistamist ning nõustamist! Teostame seadistusi kõikidele platvormidele – Drupal, WordPress, PrestaShop, Magento 2, kohandatud lehed jne. Peamiselt teostame seadistusi läbi Google Tag Manageri.
Miks on vaja seadistada?
Selleks, et oleks võimalik turundust juhtida on vaja andmeid. Andmeid on võimalik kätte saada vaid siis kui kodulehe turundusmõõdikud on seadistatud. Kui teie ettevõte omab e-poodi või läbi kodulehe tuleb päringuid siis meie soovitus on turundusmõõdikud paika seadistada. Mida täpsemad on teie algorütmid seda kvaliteetsemad on turunduse kampaaniad. Küsige lisainfot meie käest!
Mis platvormidel seadistame?
Peamiselt seadistame Google Analyticsi, Google Ads, Meta (CAPI), TikTok pixel, Linked In pixe, Google Tag Manager, Hotjar, Google My Business, Google Search Console, Consent Mode jpm.
Partnerid
Oleme varasemalt olnud turundusmõõdikute seadistamise partner arendusettevõtetele. Täna on olukord, kus IT ettevõte loob süsteemi või lehe, aga turundusega ei tegeleta. Sellisel juhul oleme olnud nõustajatena kaasatud projektidesse ning aidanud arenduse ettevõttel turunduslikud seadistused õigesti teha.
Näiteks: seadistasime Piletilevi.ee 4 riigi platvormid koostöös majasiseste arendajatega. Teostati Google Analyticsi Enhanced conversion, Consent Mode GDPR, Google Analytics sündmused ehk eventid ning Facebook CAPI ehk conversion API.
Saatke meile päring!
Target Media on Google ametlik partner
Google Partneri kohustus on õigesti kontosid hallata ning järjepidevalt tulemusi kasvatada. Teostame kontode analüüsi ja anname soovitusi strateegiate ehitamisel.
Target Media on Databoxi premier partner
Eduka digiturunduse aluseks on andmed ja tulemused. Meile on väga oluline, et saame klientidele pakkuda kvaliteetset analüüsi ning aruannete tegemist.