Digiturunduse strateegiate loomine
Selles episoodis sukeldume digiturunduse strateegiate maailma, keskendudes Exceli kasutamisele ja statistika tähtsusele. Arutame, kuidas õiged arvutused ja keskmised aitavad ettevõtetel mõista oma päringute ja lepingute väärtust. Uurime hinnastamise olulisust ja selle mõju ettevõtte kasumlikkusele, tuues välja, miks turuhinna järgimine ei pruugi alati parim lahendus olla. Esitame kolm peamist strateegiat: alustav kasvustrateegia, optimaalne pikaajaline strateegia ja kasumi teenimise strateegia. Räägime, kuidas ettevõtted saavad investeerida turundusse, et konkurentidest ees olla, ning selgitame Customer Lifetime Value (CLV) kontseptsiooni tähtsust. Lisaks käsitleme Blended CPA meetodi kasutamist ja kuidas see aitab ettevõtetel jälgida oma turunduskulude ja kasumi suhet. Liitu meiega ja saa väärtuslikke teadmisi, kuidas oma digiturunduse strateegiaid tõhusamalt juhtida ja ettevõtet kasvatada!
Blended CPA tabel: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tfSeLcCnzLFAP7CuZH-bxhiFz3hZaGKvaAWDiqFQlIE/edit?usp=sharing
Turunduse eelarve arvutamise tabel: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UiDDr7hMUGv9p07V5tjlKu2uwP2kLW70WL127SlqwoA/edit?usp=sharing
Tabelites on õpetused, kuidas need endale alla laadida ning õpetus videona juures, kuidas neid tabeleid täita.
Curriculum
- 1 Section
- 1 Lesson
- 50m Duration
Digiturunduse strateegiate loomine
- Digiturunduse strateegiate loomine
Retake Course
See koolitus sisaldab
This course includes
- Digiturunduse strateegiad
- Statistika ja keskmiste arvutamine
- Hinnastamine ja marginaalid
- Kasvustrateegiad
- Customer Lifetime Value (CLV)
- Blended CPA
Deleting Course Review
Course Access
This course is password protected. To access it please enter your password below: